Home » رفاهی » خدمات بیمه » دستورالعمل نحوه استفاده از خدمات قرار داد بیمه

دستورالعمل نحوه استفاده از خدمات قرار داد بیمه

download

بیمه شده محترم:

  • بیمه شده اصلی فرم نمونه پیوست راکه توسط شرکت بیمه طراحی شده باید کلیه هزینه های خودواعضای تحت تکفل خویش رادرفرم فوق ثبت ومدارک موردنیازرابه ترتیب ضمیمه نماید.(مدارک موردنیازدرفترچه راهنما به تفضیل شرح داده شده است.)
  • بیمه شده اصلی بایدپس ازکنترل نهایی ازصحت کامل بودن مدارک وتطبق باتعهدات مندرج درقراردادمدارک فوق راتحویل نماینده صندوق ونماینده مزبورپس ازکنترل مجدد،اسناد را دریکی ازروزهای هفته ازساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به صورت حضوری به دفتربیمه تکمیلی مستقردرکانون تحویل نماید.
  • درصورت ارسال مدارک به صورت غیرحضوری این کانون هیچگونه مسئولیتی در صورت مفقودشدن احتمالی یا دریافت باتاخیربه دفتر بیمه تکمیلی ندارد.

توجه: تعدادی دفترچه راهنماویک فرم نمونه جمع آوری اسناد ومدارک برای هرصندوق ارسال می گردد که لازم است بیمه شده گان برای هربارارسال مدارک ازفرم فوق کپی تهیه نمایند. لازم است درقسمت بالای فرم اطلاعات بیمه شده اصلی به صورت دقیق تکمیل ودرقسمت پائین لیست هزینه های اعضای خانواده به ترتیب اسناد ثبت وبه همین ترتیب ضمیمه گردد. ضمنا نمونه فرم به صورت دائمی ازطریق وب سایت کانون به آدرس www.hasanat.ir  در دسترس خواهد بود.

  • فرمهای جمع آوری شدهبه صورت حضوری درسه نوبت درطول ماه توسط نماینده مستقردرکانون ،تحویل کارشناس بررسی اسناد درمان شرکت بیمه ایران و پس ازبررسی اسنادوثبت درسیستم مراحل پرداخت خسارت ادامه می یابدوپس ازکنترل نهایی مبلغ های قطعی شده به صورت نرم افزاری به حساب هایی که هنگام ثبت نام بیمه شده اصلی اعلام نموده است واریز می گردد. این زمان ممکن است بین ۱۵ تا ۳۰ روزازتاریخ تحویل به کارشناس بررسی اسناددرمان به طول بیانجامد.
  • تلفن:۳۲۲۰۵۴۸۶ همه روزه ازساعت ۹ تا ۱۲ پاسخگوی  سئولات احتمالی شما عزیزان خواهد بود.
  • صندوقهایی که درشهرستانها واقع شده اند باهماهنگی های انجام شده خسارت درهمان شهرستان توسط یکی ازنمایندگان بیمه ایران رسیدگی وپرداخت خواهد شد.

1


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*